Fan

Just nu är jag ett riktigt jävla mensmonster och jag är så jävla förbannad på allting så jag bara vill lägga mig under täcket och slå nåt i huvet så jag somnar och kan vakna upp på lite bättre humör om sisådär 5 dagar.



- Jag hatar att jag sitter och äter jävla brownies och tycker att jag är tjockast i hela världen, och ändå tar jag en till.

- Jag hatar att jag fryser så allt jävla hår på armarna står rakt upp och att jag inte kan ta en jättevarm lång dusch för att jag har smörjt in mig med brun utan sol.

- Jag hatar att jag kommer vara alldeles orange imorgon för att jag envisas med all jävla brun utan sol.

- Jag hatar att nagellacket på mina tånaglar är jätteäckligt för att jag smörjde in mig med jävla brun utan sol innan jag målade dom, så nagellacket fäster typ in utan bli alldeles fläckit av allt fett i smörjan.

- Jag hatar att allt jag har i kylen är jävla turkisk yoghurt.

- Jag hatar att man går upp typ 3 kg i vikt när man har äcklig jävla mens.

- Jag hatar att jag inte är som vanligt folk utan går upp typ 15 kg när jag har äcklig jävla mens.

-  Jag hatar att alla mina naglar är olika långa och fula.

- Jag hatar att det bara går samma jävla musik på MTV och att det inte finns nåt annat att kolla på.

- Jag hatar att jag bor så jävla långt bort från allting så att jag måste köra hela jävla tiden.

- Jag hatar att jag är 168 cm lång, för kort för att vara lång & snygg, för lång för att vara liten & söt.

- Jag hatar att batterierna i min kamera är helt döda.

- Jag hatar att datan låter hela tiden så man blir alldeles stressad.

- Jag hatar att det är fingeravtryck på brödrosten.

- Jag hatar att jag inte orkar slänga mina jävla brownies och gå ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0