nice

Mitt mobila bredband strular som vanligt, vafan ska man göra?! det står bara att USB enheten inte fungerar korrekt och så är det så i några dar men sen vips så funkar det igen, aja får se hur länge den vill fungera den här gången. Tänkte att jag måste passa på att blogga lite i alla fall när jag har chansen :)

Visst är det underbart väder ute? Jag har solat sen halv 10 imorse, är hemma från Salongen idag för jag haft så jäkla ont i magen i två dygn och då tyckte mamma att jag skulle passa på att vara hemma idag när det är så fint väder och vila upp mig lite eftersom jag inte har kunnat sova så bra. Men nu måste jag ut en sväng igen och värma mig, härligt att kunna säga så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0